quilandojag.blogg.se

Kvällstrött

Publicerad 2015-03-31 22:41:00 i Allmänt,

Försöker rensa i garderoben, hittar nya dressyr schabrak som jag köpt på rea för nått år sen, aldrig använt. Har nämligen ingen dressyrsadel, va fick jag den idèn ifrån? 
Ännu värre är ridbyxor som jag köpt som är en storlek för små, orkade aldrig skicka tillbaka dem, kanske just för att jag gick ner i vikt sen upp igen. 
Så synd helt nya jag måste gå ner en storlek i vikt. 
Ja I promiss you att nu ska jag banta. jag har ju största storleken i ridbyxor, det vill man ju inte ha direkt. 
Så gullig farbror 😄 önskar fler var som han. 
jag önskar jag va expert på att knoppa hästmanen, här är mitt första försök på Quilando.  Tog en 30-45 min att göra. 
 
Här är från pay and jumpen på allahjärtans dag. Då jag hoppade 30& 40cm. Det känns som evigheter sen men det var det inte, idag så var det så soligt så vackert och ute i skogen när vi red ut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela