quilandojag.blogg.se

Paket i brevlådan

Publicerad 2015-04-10 03:19:18 i Allmänt,

 
Igår fick jag hem depeche mode singels 81-98
Har ju annars de på spotify men jag vill lyssna via stereon, bättre bas och ljud än iphonen. Idag skulle jag simma men fick förhinder. Lite personliga saker. Jag antar att man ska va öppen i sin blogg men jag blir lite generad när det blir för intimt. Jag vågar inte ens säga det- jag fick min mens. Där sa jag det. Jag har humörsväningar och är allmänt deppig. Lessen och glad. Så är det attt ha mens för mej iallafall. Idag har jag tänkt att det är snart 6 månader sen jag köpte Quilando 😊 gud vad jag älskar honom. Han har det så bra på tbr och deras lösdrift. Han har fått två flickvänner och de stona  är med honom överallt. Han blir gnäggig om en av dem är inne och släpps ut och inte han. eller så gnäggar han efter dem när han släpps ut och han inte ser dem. Så gulligt 💜 Jag har inte ramlat av honom än och jag väntar på det ibland, speciellt när jag hoppade och höll på ramla av. Ja den första gången kommer väl nångång och då är jag beredd med hjälm och väst så jag överlever. 😊  
Jag har sprungit runt på stan och ica maxi och ätit på max och det var utmattande. Köpt vin på systemet. På lördag ska jag ha förfest och utgång med några kompisar. Det måste ha vart sist jag var ute i oktober haha. Det är ju oftast roligare på förfesterna än krogen. Det är så mycket folk och de är så trångt och att beställa en öl tar evigheter. Ja iallafall när det är löning. Annars är det rätt schysst. 
Tips på skräckfilm eller rysare snarare är  The Broken
Såg den på swefilmer. Bra sajt om man har fast bredband, på min mobil drar den alldeles för många gigabytes typ. Den filmen handlar om att en tjej som jobbar som röntgenexpert på sjukhus, hittar en patient på en av 1000 har hjärtat på vänster sida. och sen så ser man hennes spegelbild som hoppar ut ur spegeln och får sitt eget liv. Hon Krockar sen med en bil och kommer inte ihåg att hon sett hennes dubbelgångare köra bil och att hon sen följt efter och gått in i lägenheten där hon bor. Sen börjar hon minnas och filmen är konstig men spännande. Läskig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela