quilandojag.blogg.se

Shopping

Publicerad 2015-04-07 02:03:12 i Allmänt,

 
Hämta hem paket från Zalando idag, nya reebook classic, mina favorit skor så otroligt sköna.  Mina gamla har gått sönder, de var i tyg så jag kommer aldrig mer köpa dem, det gick hål på dem vid stortån. De här paret är i läder och de brukar hålla åtminstone typ 2-3 år. Det är så svårt att få tag på färger i läder på den skon fanns bara i tyg på zalando i färg rosa blå turkos gul osv. Annars har jag sett att det ska finnas i läder olika färger i göteborg, fast det var x antal år sedan.  Idag så har jag rensat marsvins buren och tvättat och maskindiskat, och sorterat räkningar och papper. Tråkig dag haha 😄 idag fick kulan sin vilodag, han brukar få två ggr i veckan. 
Jag har hittat en hemsida för ridbyxor för större storlekar, vilket är nått nytt, det är ju så svårt att få tag på 46 tex i hööks, bara tråkiga ridbyxor oftast de snygga är upp till 44 där på hööks. Horze har ju upp till 46 på nästan alla ridbyxor det tycker jag är bra handlar ofta där. Den här hemsidan ; teambanan.se har ända upp till storlek 54 😮Smaktips på oskodda byxor upp från den hemsidan: 
De här är bara så snygga synd att de är oskodda. Hittade en annan hemsida med lett par läckra ridbyxor upp till 48. De här byxorna med engelska flaggan är jättesnygga. det är ju väldigt vanligt nu att det är engelska flaggan på allt, kommer ju från John Whitaker, hans märke, iallafall de här är inte det de är Global Team 759kr
Funderar på att köpa dem faktiskt. sen finns de de här helskodda snygga limegröna från samma hemsida; hästaffären kostar 859kr de funderar jag oxå på att köpa. Jag ska sova nu gonatt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela