quilandojag.blogg.se

Söndag

Publicerad 2015-04-05 21:20:53 i Allmänt,

Ja idag sov jag över på lördagkväll till söndag hos mamma och pappa. Lättare än att ta de krångliga bussarna som går sällan på söndagarna. Ja då red vi jag och kulan ute i paddocken. Dressyrstaketet var uppe så vi red lite iden. Sen hoppade vi lite oxå låga hinder. Kulan var lite svår att få igång i gallopp, och jag var trött i kroppen så jag tror han latade sej lite för att jag inte drev på ordentligt. Men det gick bättre sen när vi började hoppa efter några hinder. Sen gallopperade vi runt hela paddocken då kom han igång. Riktigt härligt att galloppera i detta fina väder, solen sken och det känndes som sommar.  Helt slut blev jag, ingen ork hadde jag nu vilar jag hemma igen. Träningsverken har börjat släppa iallafall. 
Ja en helt vanlig söndag. 
 

Kommentarer

Postat av: Guje

Publicerad 2015-04-05 21:48:11

En härlig söndag!

Postat av: Guje

Publicerad 2015-04-05 21:49:30

En härlig påsksöndag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela