quilandojag.blogg.se

Välkommen till min nya blogg!

Publicerad 2015-03-31 03:57:00 i Allmänt,

 
 
 

Hej alla blogg läsare! Jag är 34 år och bor i Skövde. 

 Jag har en halvblod/welsh cob, född 2001 okänt datum så det står 1 januari.
 Kulan kallas han. 14 år gammal vallack, skimmel. Tävlad upp till 90cm pay and jump och LC:1 dressyr det jag sett på youtube iallafall. Mer vet jag inte. Han är importerad från Danmark och är 165cm. Lite små sur mot främlingar och då är öronen bakåt. Han gillar sin box på Tbr tibrobygdensridlubb. Men gillar att bli utsläppt när vi ridit klart till deras nya lösdrift. En gång i veckan rider jag ridlektion med denna underbara vallack. Resten rider jag antingen i paddocken eller ridhuset eller ut i skogen om det är bra väder. 
 
Det här fleecetäcket köpte jag på ullared, för två månader sen. 
 
Det här pannbandet köpte jag på Göteborgshorse show nu den 28 februari. Köpte även ett escardon schabrak men den har jag inget kort på än. Göteborghorseshow var ju jätte kul som varje år är. Vi åker hela Tbr med en blå buss som vår kära busschaffis får betalt av hyra av buss och bensin får hon biljett som besväret. 5.30 - framme 9:00 hemma vid halv 2 här är ett foto på min stora idol patrik kittel. 
Och här är Peder Fredricson när han vinner hoppningen han är också en stor idol för mej. 
Här är mitt nyrenoverade badrum som jag längtat efter i flera år, så skönt att få badkar. 
Badkar 😍
Jag fick bo hos mina föräldrar i en månad när de renoverade, iddes inte med att springa ut på gården för att kissa och dricka vatten. P
här är ett kort på quilando efter ett träningspass tack o hej tjohoo från mej 

Kommentarer

Postat av: Blogg.se

Publicerad 2015-03-31 03:57:27

Lycka till med din nya blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela